Monday, February 05, 2007,3:08 AM
لالالالالا لا..لالالالالا لو
مساء الفل
المرة دي جايب حاجة بجد ظريفة قوي...أغنية اسمها لالالالا لالالالالو...ومش عارف من غناها ولا مين الفها ولا اي حاجة...بس خفيفة وظريفة جدا..او بالنسبة لي على الأقل...ما علينا ...اسيبكوا مع الأغنية وقولولي رأيكوا ايه

لالالالالا...لالالالالالو

يا حلوة يالي...ايه الكلام ده
لالالالالا...لالالالالالو
انا قصدي اني...بلاش معندة
لالالالالا...لالالالالالو
من يوم ما شوفتك...حسيت بحبي
لالالالالا...لالالالالالو
طيب مش هقولك...وليه تخبي
لالالالالا...لالالالالالو


القعدة حلوة ..من غير صحابي
لالالالالا...لالالالالالو
السهرة حلوة...هقول لبابي
لالالالالا...لالالالالالو
لو تسمعيني ...سامعة وبقولك
لالالالالا...لالالالالالو
طيب صدقيني...أنا عارفة انك
لالالالالا...لالالالالالو


لو يوم طيفك جه في خيالي كنت هحبك...من شهر
ولا كاني ولا ماني لو تتكلم ...للصبح
دي حاجة تجنن مش معقول...دي حاجة تجنن مش معقول
اللي تقوله تعيده تاني ايوه حقيقي بجد تعبت
اه ياني منك اه ياني انت حكيتك ايه بالظبط
دي حاجة تجنن مش معقول...دي حاجة تجنن مش معقول

شوفيني بكرة...ولا بعد بكرة
لالالالالا...لالالالالالو
طب عندي فكرة...ولا نص فكرة
لالالالالا...لالالالالالو
في حد تاني ...ولا كاني ماني
لالالالالا...لالالالالالو
طب ايه حكيتك...هقولها تاني
لالالالالا...لالالالالالو

أديني صابر...أكيد هتصبر
لالالالالا...لالالالالالو
انا برضه قادر...لأ مش هتقدر
لالالالالا...لالالالالالو
مش عارفة أني...تقدر تفوتني
لالالالالا...لالالالالالو
طب كلمة منك...بكرة هقولك
لالالالالا...لالالالالالو


جامدة صح....جامدة جدا
بجد جدا جدا...انا أول ما سمعتها موت أصلا...ما علينا
كالعادة طبعا هتسمع طول مانت على البلوج وده شيء مؤقت يعني...ولو عايزين تنزلوا الأغنية يبقى تدوس على اللينك ده
وإلى اللقاء

 
posted by VLaD | Permalink |


15 Comments:


  • At 6/2/07 22:46, Blogger saso

    mmmmm
    هي كده يعني؟
    وانا اللي مستنية الدور ييجي عليا من شهر.. ماشي

    يلا الأغنية تستاهل اصلا فهاسكت
    مانا كمان بحبها اوي..انا فاكره أول مره سمعتها منك ،،انا كنت اعرف الاعلان وبس معرفش ان الاصل أغنية

    في حد مره قاللي ان دول الفور ام .. بس مش متأكده طبعا

     
  • At 8/2/07 01:36, Blogger لحظة صدق

    دور ايه بس

    دى حلوة حلوة
    بجد يا ام
    بس
    هى مين اللى بتغنى
    دى يسرا دى و لا مين

     
  • At 8/2/07 01:37, Blogger لحظة صدق

    دى حلوة حلوة
    بجد يا ام
    بس
    هى مين اللى بتغنى
    دى يسرا دى و لا مين


    مممممم
    تانى
    ههههههه

     
  • At 10/2/07 14:49, Blogger L M A R

    هههه تحفة لالالالالا تحفففففففففة
    هههههههه




    .العَبدِالرَحَمن

     
  • At 11/2/07 13:42, Blogger VLaD

    لحظة صدق أو بسكويتة
    يا بنتي مش عارف والله مين اللي بيغني...يسرا مش حلوة قوي كده...معتقدش انها يسرا...تقريبا واحدة من بتوع الإعلانات ...ممكن تكون اللي عملت شيكولاتة جيرسي واكلة الجو...ممكن صح؟..أعتقد هذا

     
  • At 12/2/07 22:15, Blogger شيمـــــاء

    متهيالى ان دول الفور ام
    بس تحفة

     
  • At 12/2/07 22:27, Blogger شيمـــــاء

    يا جماعه
    انا عندى اغنية حلوة
    عايزة ابعتهالكم علشان تنزلوها
    بتاعت فرقة المصريين
    و مش لاقية ايميلات حد لا ساسو ولا
    the m
    فممكن ترسلونى على ايميلى
    shaimaa.elkhoudry@gmail.com
    و انا هابعتهالكم بالكلمات كمان
    انا كتبتها

     
  • At 14/2/07 16:15, Blogger saso

    هيييه شيماء هتشارك
    لو ام جي ام مشغول بارد انا عادي كانة البوست بتاعي
    انا يا جميلة
    saso_822@hotmail.com
    ميرسي علي الأغنية مقدما

     
  • At 26/5/07 09:48, Blogger nael eltoukhy

    بيتهيالي دا فريق امريكانا اللي كان فيه هشام عباس زمان.. على العموم هو الشريط بتاع لالالا لا لا لا لو كان عندنا بس مش لاقيه وبيتهيالي كان من ضمن اغانيه اغنية محمود ايه دا يا محمود اللي اتاخدت في اعلان شهير اوي في اخر التمانينات

     
  • At 8/2/08 23:26, Blogger Ayman Ibrahim

    الاغنية دى غناء عالية صالح (فريق امريكانا)
    هشام عباس وعالية صالح
    مش عارف هى فين دلوقتى

    ممكن الاغنية عشان هى اتحذفت من الموقع
    ايمن

     
  • At 9/2/08 00:26, Blogger saso

    إحم
    بما ان صاحب البوست مش موجود وساب البلوج اساسا أرد أنا
    :)
    nael
    فعلا الغنوة لعاليا من فريق امريكانا كان الراعي ليه طارق الكاشف
    أغلب اغاني الالبومات اشتهرت اوي اوي
    جزء راح للاعلانات زي لالو ومحمود ووعدي يا وعدي

    عاليا لوحدها عملت أغاني للأطفال حلوة جدا-وقتها كانت موضه زي البوم الفور ام للاطفال وألبوم سارة لمحمد الحلو ورشا لمحمد ثروت وغيره- وهشام عباس شق طريقه لوحده او مع حميد
    المهم
    هنحط اللينك تحت علشان أيمن عاوزها
    سلام

     
  • At 9/2/08 00:59, Blogger saso

    Ayman
    اتفضل اللينك يا أيمن

    هـنــا

     
  • At 9/2/08 02:50, Blogger Ayman Ibrahim

    شكرا يا
    saso

     
  • At 9/2/08 16:48, Blogger saso

    ayman
    الشكر ليك يا أيمن ان نورتنا

    نورنا تاني
    :)

     
  • At 17/7/09 08:56, Blogger Unknown

    ممكن اغنية "لالالالالا لا..لالالالالا لو" عشان هى اتحذفت من الموقع