Thursday, December 21, 2006,11:11 AM
بـيـنـي وبـيـنـك
sabrina زي ما طلبت
هنحط هنا أغاني هدي حداد.. أول أغنية واحلاهم هي بيني وبينك اللي طابعها فيروزي لحد كبير
<<بيني وبينك>>
.
بيني وبينك يا ليل
في حب وغنية
علي بابي بتقعد يا ليل
ونسهر ليلية
بيني وبينك في أسرار
وبتعرف احزاني
تبقي امرق لي ع هاك الدار
وقولة ما ينساني
بين البيت العتيق
غافي علي الطريق
وغافي حدة الزمان
ويمكن بكرة الحبيب
يمرق مثل الغريب
وما يذكر اللي كان
***
بيني وبينك في اسرار
وبتعرف احزاني
تبقي امرق لي ع هاك الدار
وقلة ما ينساني
 
posted by saso | Permalink |


10 Comments:


  • At 22/12/06 02:20, Blogger Leonardo

    أهوه أنا عرفت إن فيروز بتحب أختها فعلا لما تسيب لها أغنية زى دى علشان تغنّيها :)
    هى وأغنية تانيه بتاع " لينا ويالينا
    " كانت برضه حلوه قوى
    الخقيقة ماسمعتش لهدى حداد غير دول وطبعا لأنهم كانوا فى شريط حفلة لفيروز
    بس لو لقيتلها أى شريط دلوقتى هاسمعه طبعا بعد الأغنيتين دول ..
    ميرسى ياساسو :)

     
  • At 23/12/06 23:24, Blogger saso

    Leonardo
    عندك حق الاغنية ماتتسابش اصلا
    ميرسيييي علي لينا يالينا ..هتسمعها يعني طيب مادام كده
    كمان دي حلوةرزق الله ع العربياتزي صورة غنائية صغيرة كده وحلوة اوي
    ديع اشارة التقينا بحب اسمعها جدا
    وطبعايا بو مرعي يمكن دي بتيجي علي روتانا زمان او حاجة من دول صورة صغيرة برضة مع وديع الصافي

     
  • At 23/12/06 23:25, Blogger saso

    شادي
    ميرسي يا شادي للمرة التانية او التالتة ..ميرسي علي الدعوة

     
  • At 27/12/06 07:52, Blogger elkamhawi

    حلوة قوى

     
  • At 27/12/06 11:32, Blogger saso

    elkamhawi
    ميرسي يا جميل .. وميرسي علي الزيارة
    :)

     
  • At 27/12/06 12:48, Blogger الوردة السوداء

    انتى جامدة ولله
    انا كنت بدور على الاغنية دى

     
  • At 27/12/06 13:09, Blogger saso

    الوردة السودة
    بجد ؟ طيب حلو اوي وفي كومينت ليوناردو هتلقي اغنية تانية .. وفي ردي علية في اغاني كمان
    اسمعي ع اشارة التقينا ..هتحبيها
    :)

     
  • At 4/1/07 21:27, Blogger سابرينا

    ميرسي علي الذوق العالي
    فعلأ أنا حبيتك
    ميرسي تاني مره يا جميل!!!!!

     
  • At 4/1/07 21:52, Blogger saso

    sabrina

    de rien يا سكر
    انا مبسوطة بجد من الكومينت اوي .. وانا حبيتك جدا كمان
    :)

     
  • At 5/1/07 15:16, Blogger saso

    ayman
    كل سنة وانت وشهد طيبين
    شيري بتسلم عليك كنا فاكرينكم بجد واحنا في المكتب في العيد كنا بنتكلم وورتني صورة شهد .. ما شاء اللة عسولة
    سلملي عليها بقي

    :)